Hoe kunt u het beste een probleem aan ons melden?

Om zo snel mogelijk een reactie te kunnen geven op jouw probleem of vraag, hebben wij de juiste informatie over het probleem nodig. 

Lees hier hoe u contact met ons op kunt nemen en lees hieronder welke informatie we van u nodig hebben.

Vermeld alle omstandigheden rondom je probleem

  • Om welke dienst gaat het?
    • Bijvoorbeeld: naam van het domein, het e-mailadres, het factuurnummer, u klantnummer.
  • Wat ervaart u dat niet werkt zoals het zou moeten werken?
    • Bijvoorbeeld: u mail wordt niet verzonden, u kunt je website niet bezoeken, u hebt een financiële vraag.
  • Welke foutcodes krijgt u te zien?
    • Bijvoorbeeld: u verstuurt een email en krijgt automatisch een foutmelding terug, u bezoekt een website en je ziet een foutcode.
  • Is er / hebt u recentelijk iets aangepast dat in verband zou kunnen staan met u probleem?
    • Bijvoorbeeld: u hebt een plugin geïnstalleerd op u WordPress site en nu doet (een deel van) u site het niet meer.

Onthoud het volgende

  • Wij weten (waarschijnlijk) niet waar u probleem over gaat, dus er is niet zoiets als ‘te veel informatie’. 
  • Wij oordelen niet over u acties, hebt u iets gedaan waarvan u denkt dat het een probleem heeft veroorzaakt vermeld dit dan.
  • Wij kunnen u niet helpen met producten en diensten die wij niet voor u beheren. Natuurlijk willen we in dat geval wel met u meedenken over een oplossing.
© 2003 - 2019 Computim web development en zakelijke VoIP bellen | KvK: 34196435 | ACM: 942685 / 942686 | BTW: NL1905.10.808.B01 | IBAN: NL52 INGB 0006 8745 41